З с.Дам’яною Галущак продовжуємо цикл програм про блаженних священномучеників Української Греко-Католицької Церкви. В цьому випуску говорили про бл. Володимира Прийму - мирянина, звичайнісінького українського селянина-хлібороба, образ якого є суттю нашої нації з усіма її вадами та чеснотами. Не богослов, вишколений високими біблійними науками, не особа, вибрана і настановлена виключно задля служіння Богові, але звичайний чоловік, проголошений блаженним Папою Іваном Павлом ІІ.
Володи́мир При́йма, блаженний Української Греко-Католицької Церкви (17 липня 1906 — †26 червня 1941) Володимир Прийма народився 17 липня 1906 року в с. Страдч Яворівського району Львівської області. Батько, Іван Прийма, був дяком і секретарем при церкві, мати — Ганна Прийма. Охрещений в с. Страдч у 1906 році. Володимир Прийма закінчив дяківську бурсу при Митрополитові Адреєві (Шептицькому). Був дяком і регентом у церкві с. Страдч. Одружився 10 листопада 1931 року з Марією Стойко. Володимир Прийма брав активну участь у житті парафії. Загалом, родина Прийми була взірцем у селі: батько був дяком, його брати Мирон і Максим – священиками. Зі слів ще живих парафіян, Володимира Прийму поважали, любили та цінували односельці як гідну, чесну та справедливу людину. Свідки зазначають, що в четвер 26 червня 1941 року дяк Володимир Прийма і отець-доктор Микола Конрад пішли сповідати хвору жінку. Коли вони поверталися додому, їх наздогнали енкавеесівці. Лаючись, вони повели священика й дяка до лісу Бірок й там обох по-звірячому замордували. Тіло дяка Володимира Прийми було покалічене, побите, він мав поламані ребра. Дяк Володимир Прийма засвідчив свою віру в Бога мученицькою смертю. Обряд беатифікації відбувся 27 червня 2001 р. у м. Львові під час Святої Літургії у візантійському обряді за участю Івана Павла ІІ. Текст взято з Інформаційного ресурсу УГКЦ
У передачі «У ваших намірах» беруть участь три сестри зі Згромадження Маріїних сестер Чудотворного медальйона: с. Барбара Патерлін, с. Марта Мешко і с. Вероніка Вигівська.
"Часто чув від воїнів, які пережили травматичні події, або від людей, які стали свідками несправедливості: «Де Бог у всьому цьому?» І це питання варто поставити не лише для того, щоб отримати відповідь, а й щоб краще зрозуміти, хто ж такий Бог", - брат-францисканець Микола Орач, Парафія Преображення Господнього, м. Бориспіль.