Продовжуємо катехези з отцем Григорієм Рассоленком, присвячені Символу віри. Поговоримо більш докладніше, як віра Авраама проявилася в жертві Авраама, як безумовна віра керувала його почуттями.
Через жертву людина завжди шукає в релігії втраченого поєднання з Богом, Його прихильності. Це основна мета жертви в стосунках людини і Бога. Аврааму був дуже важливий знак прихильності Бога до Авраама. Біблія не робить жодної оцінки поведінки Авраама, а ні його дій, а ні тому, що відбувається після цього. Тільки підкреслюється, що Авраам залишився вірним Богові. Аврааму зарахувалось в праведність не сліпий послух Богові, а прагнення такого зрозуміння Бога, яке здається виправданням Бога. І виправданням Бога передусім в своєму серці, що Бог завжди є добрий. Це ми частіше не розуміємо Бога. Бог перевищує нас завжди в усьому: навіть в добрі, істині, красі. Тобто Авраам розуміє Бога через віру, виправдовує Його через віру.
Цікавитеся поглибленим вивченням історії Церкви? Тоді ця катехиза саме для Вас. Її автор, о. Олег Жарук, ректор Інституту богословських наук, продовжує розповідати про події, які відбувалися в апостольські часи, тобто в перші десятиліття після заснування Церкви.
Життя людини неможливо уявити абсолютно комфортним і безтурботним. Кожен із нас має досвід труднощів і страждань. Отець Олексій Самсонов, спираючись на євангельську історію про зцілення сліпонародженого чоловіка, розмірковує над сенсом наших випробувань та їхньою глибинною причиною. Чому ми стикаємося з болем і труднощами? Як їх приймати і знаходити в них вищий зміст? Відповіді на ці питання допомагають нам глибше усвідомити власний життєвий шлях і віднайти внутрішню силу для подолання труднощів.